maanantai 22. syyskuuta 2014

Never done this before

Heipä hei. Täällä taas kesän tauon jälkeen.

Kesän tavoite oli pitää paino jossain tolkuissa kesän ajan ja kuinka sitten kävikään. Huonosti.
Pahimmillaan paino kävi tuossa 110kg yläpuolella pari päivää sitten - tullen onneksi sitten sieltä alaspäin pienen nykäyksen.
Tänäaamuna vaaka näytti 108,8kg.

Eli tavoitetta en saavuttanut, vaan paino nousi pahimmillaan 8 kg alimmasta lukemasta ja nyt olisi sitten taas tarkoitus puuttua tilanteeseen ja estää sen paheneminen.

Eka kerta se tämäkin
En oikein tiedä itsekään mitä ajatella, sillä olen aiemmin lähes vastustanut koko juttua...
Mutta jotain muuttui viikonloppuna.
Olin jotenkin ihan hirveän väsynyt. Sen lisäksi voin pahoin metformiinin vuoksi. Ja kaikki tuntui kaatuvan vaan niskaan ja mitään en saanut aikaiseksi.
Siinä sitten mietin, että painoakin pitäisi saada pois tammikuuhun mennessä jollain ilveellä enkä nyt vaan saa aikaiseksi mitään ... en mitään... en liikuntaa, en mitään rotia. Herkkuhammasta vaan kolottaa ja itsekuri puuttuu.

Noh, sitten menin ja otin yhteyttä erääseen valmentajaan...
- ja juu, en ikinä olisi uskonut, mutta tosiaan suunnittelen tässä laihdutuksen aloittamista Cambridgen avulla.

Toiveena olisi saada paino kaksinumeroiseksi sinne ensivuoteen mennessä ja tällä hetkellä siihen riittäisi 10kg pudotus. Ja mitä olen ymmärtänyt- se voisi olla mahdollista minun painoiselle noin lyhyessä ajassa.

Mut se jää nähtäväksi. Ensimmäinen käynti on keskiviikkona ja siitä se varmaan sitten lähtee eteenpäin.

Sellasta.
Onko (minulla enää lukijoita?) kenelläkään lukijalla kokemuksia Cambridgesta?

2 kommenttia:

Toiveena vauva. kirjoitti...

Täällä ollaan :) oonki jo odotellu kuulumisia. Mistähän sitä itekki löytäs motivaatiota jatkaa painonpudotusta? :o

kasSisu kirjoitti...

Ihana, kun olet siellä! Siis täällä!
Ja tuota motivaatiota minä oon etsinyt koko saamarin kesän, mut nyt se ehkä löytyi ja kestää...

Saa nähdä mitä tästä seuraa :)